Reklamačný poriadok


Reklamačný poriadok

 Ako postupovať pri výmene alebo vrátený tovaru 

1.  Nepoužitý a kompletný tovar vložte do pôvodnej krabice spolu s kópiou faktúry a so všetkým čo bolo obsahom balenie. 

2. Pri zasielaní tovaru naspäť nás kontaktuje na email rybylubietova@gmail.com, kde nám v prílohe pošlite sprievodný list, ktorý bude obsahovať:

  • vašu požiadavku o vrátení peňazí alebo výmene tovaru
  • v prípade vrátenia peňazí: bankový účet vo formáte IBAN a názov účtu
  • v prípade výmeny: názov a veľkosť tovaru, o ktorý máte záujem.
  •  V prípade, že predajné ceny tovarov budú rozdielne, rozdiel bude potrebné uhradiť pri prevzatí tovaru prostredníctvom dobierky, alebo Vám bude rozdiel uhradení na Vami zadaný IBAN službou bankový prevod
  • kontaktné údaje, v prípade výmeny adresy doručenia

3. Pripravený balík podľa vyššie uvedeného postupu spolu s priloženou kópiou faktúry môžete zaslať na adresu Stanfarm s.r.o, Plaváreň, 97655 Ľubietová

4. Po prijatí vykonáme kontrolu tovaru a budeme Vás e-mailom alebo telefonicky informovať

o očakávanom termíne vybavenia.

 Tovar musí vyhovovať nasledovným podmienkam:

  • Tovar musí byť kompletný a vrátený do 14 dní od jeho poslania.
  • Tovar nesmie byť otvorený
  • Tovar musí byť schopný ďalšieho predaja
  • Tovar je potrebné zaslať spolu s dokladom o nákupe.
  • Tovar nezasielajte na dobierku. V prípade zaslania tovaru na dobierku nedôjde k jeho prevzatiu.
  • Pri zasielaní tovaru neručíme za prípadnú stratu alebo poškodenie tovaru na ceste k nám - je povinnosťou zákazníka tovar zabaliť tak, aby nedošlo pri preprave k jeho poškodeniu.

Ako postupovať pri reklamácii tovaru